![TÁRSCÉGEINK BEMUTATÁSA](/sites/default/files/cimkep_bg.jpg)
Fontos
A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos rendkívüli helyzetre válaszolva több intézménynél, cégnél otthoni munkavégzést, iskoláknál távoktatást rendeltek el. Mindez természetesen a személyes adatok megváltozott körülmények közötti kezelését is jelenti. Amennyiben ügyfeleinknek a személyes adatok védelmével kapcsolatos, a megváltozott viszonyokból következő kérdése van, kérjük forduljanak hozzánk bizalommal. Külön kérés esetén tájékoztatót küldünk.
Az Európa Parlament és Tanács 2016/679 rendelete, illetve a hétköznapi életben csak GDPR-ként említett szabályozás a közszféra és a céges világ majd minden szereplőjét érinti. Az előbbiek kapcsán felmerülő, folyton növekvő igények kiszolgálására jött létre a Secret Service Plusz Bt. és a Personal Secret Safe Bt. 2018-ban. Cégeink budapesti székhelyű partnercégek, munkatársaink és a szakmai hátteret biztosító jogászok személye részben azonos.
A kettős cégalapítást a megbízásokból következő feladatmegosztás kényszere indokolta. Eddigi ügyfeleink között ugyanúgy található vidéki közoktatási intézmény, mint fővárosi társasház és házkezelőség. Munkatársaink között szintén van a személyes adatok védelmével hivatásszerűen foglalkozó levéltáros, és a cégek szakmai hátterét biztosító, évtizedes gyakorlattal rendelkező jogász. Melléktevékenységként, fő feladatkörünkhöz kapcsoladóan vállaljuk akár papír-, akár digitális alapú dokumentumok rendezését, és a személyes adatok véldelmének szempontjából megbízható módon történő selejtezését, illetve magáncégek számára iratkezelési szabályzatok készítését is.
![TÁRSCÉGEINK BEMUTATÁSA](/sites/default/files/bemutatas_bg.png)
Tevékenységeink elsősorban...
![Kisebb közintézmények](/sites/default/files/01_ico.png)
Kisebb közintézmények
![Társasházak](/sites/default/files/02_ico.png)
Társasházak
![Házkezelő cégek](/sites/default/files/03_ico.png)
Házkezelő cégek
![Kisvállalkozások](/sites/default/files/04_ico.png)
Kisvállalkozások
számára vállaljuk adatvédelmi szabályzatok elkészítését, adatvédelmi hatásvizsgálat elkészítését, adatvédelmi incidensek kivizsgálását és adminisztrációját, szükség szerint az adatkezelés menetének rendszeres felülvizsgálatát és ellenőrzését, illetve a teljes körű, személyes adatok védelmével kapcsolatos konzultációt.